Tuesday, November 1, 2011

I can't say how I feel now :'( DAMN!

Ouchh, Tau tak ape ira rasa now? Tau tak? Hmmmm sedih tau. Tapi ira tak nangis. Just rasa sakit hati :(
Nak tau sebab apa? Hmm, sebab ada orang tu dah ada awek! Sedih :'( Sumpah sedih! Taktahu nak cakap macam mana lagi. Anyway, ira nak cakap kat you ***** H***** semoga bahagia dengan kekasih baru kau! Aku doakan kau kekal. Takpaa ira okay! Just sedih sikit jaaa :(Wey, aku sakit hati dengan sorang budak niy lagi. Nama dia phineas -.- Dia suke kacau aku. Bila aku tengah online, dia asyik main bola dalam rumah. Then bola tu dia sepak dekat aku. Err damn! Naseb baik kau abang aku. Kalau tak, dah lama aku carut carut kan kau :) hewhew!

 Tadi aku balik awal. Lepas hantar buku teks je, teros balik. Then pg pilah merayau! Dengan ayoi yaani ayiq and atien! Haha macam orang gile wey. Then, pegi makan cendol ramai-ramai. macam orang terencat pon ada jugak kiteorang! HEWHEW :P Then pegi taman, main macam-2 wey. Main kejar-2 lah. Asyik aku je kena tadi. Dengan yaani ayoi ayiq atien senot tukun abang sha O and shamin. Sumpah best. Dieorang buli aku tadiewww. nah tengok vedio niy. Mcam budak bodoh :D

No comments:

Post a Comment