Saturday, November 12, 2011

Err shit, Aku tak boleh tidur :(

Hey guys, Assalamualaikum :) Err now dah pukul 4.20 am. And aku still dengan mata aku degil tak boleh tidur. Errr -.- Aku teringinnnnnn sangat nak lupekan kau budak A. Hmm, takpa ira. Sampai masa lupa jugak. Chillax je dulu ;) kannn?

Sekarang niy kan, ira boringgg sangat single. Dah nak dekat sebulan dah aku single kan. Errr sumpah boring. Fone asyik senyap je. But best jugak, Sebab .. Credit tak luak pun. Jimat sikit. Bahahhaha. Takpaa, nanti ade leetew yg berkenan tu kan.

Ehhh one more thing, Ira nak mintak maaf sangat sangat kan Ahboy dengan Ayiq. Sebab ada buat korang kecik hati dengan aku. Aku mintak maaf sangat sangat. Aku tau guys salah aku :/ Menyesal kot time tu on the phone dngn ayoi -..- Hmm takpa, aku takleh salahkan ayoi. Salah aku sendiri jugak. Hmm. Sorry sangat sangat korang ;)

Ira tengah sakit kepala act. So, tak boleh nak tulis bebnyak bonaa. Haha. Okayy lah, emir pon dah offline. soo tak sapa nak teman aku borak, So aku pun nak offline ahh :D Byebye o.o Muah :*

No comments:

Post a Comment