Monday, October 10, 2011

Assalamualaikum :')

Heyy, harini alhamdulilah seperti biasa takde yang berbeza seperti hari hari yang lain :D But, harini dia dia tak text aku pun. Dia cakap dia demam and takda credit :/ Takpelah, Jangan lupe makan ubat tau bie? :) Iloveyou bie <3 Jangan risau, selagi ira boleh setia ira setia. And kalau you setia, I 2x ganda setia tau? :D #iyo iyo jo kan? :P

Ehh ehh, korang nak tau takkkkkkk, Masuk ni dah 3 kali aku mimpi pasal dia wooo. Wuhuuu, yang first, aku jumpe dia, and dia tegur aku then keluar sesame pegi makan, hihi. Yang second pulak, Aku on the phone dengan dia drpd malam sampai pagi. Then yang last semalam aku mimpi tertidur depan lappy, Aku couple dengan dia balik <33 Ya Allah hai, Aku fikirkan betul-2 tau, Tapi mimpi :-| Alooo hai, baru lah nak syesyok kan? #haha kau jangan nak berangan lah iraa oi :P

Hmm korang nak tau tak kenapa aku couple dengan dia tu. Aku couple sebab capital A ni :[ Dia cakap nak couple dengan aku. Dia cakap dia nak dengan aku but, tup tup aku dah dengar dia dengan orang lain je :'| Sedih tau. Ingtkan nak dengan dia, But dia dah ada orang lain. Dia ex boyprengg aku dulu :( Hmm, Takpelah, takde rezeki ahh tu kan? Tapi aku suke kau lah weyy, Hmm kau tau tak? <33 still sayang kau lagi. macam waktu dedulu aku couple dengan kau tuu :/ Eiyy, goram den. Ehh dah lah tuuuuuu. Jangan nak meerepek lebih lebih kan? K bye bye :-D

No comments:

Post a Comment