Friday, September 30, 2011

Boring ▲

Heyy peeps, Pagi pagi buta ni boring gilaa. Aku bangun awal bhai :D Haha entah ape kena nye entah aku bangun awal pulak -.- Tiba tiba je tersedar, Hihi. Weyy weyy, malam tadi aku mimpi kau bhai. Ahaha, rindu kau bhai -.-


Harini, nak pegi kenduri. Ayoyoyo malas gila -.- Takpeee, janji dapat makan free kan? ;) Haha, Sekarang ni tengah boring -.- Boring sangat. Tapi kann, iraa tengah cube tahan ni. Nak tau tak tahan apa? Tahan daripada makan ayat laki yang mintak couple, hehehehe terer kan iraa? :D


BORED---------------->

BORED---------------->

BORED---------------->

BORED---------------->
Haha teruk kan gambar aku? Alhamdulilah, Dah dekat sebulan aku SINGLE. And dekat sebulan jugak kau benci aku. Sape nak jadi beboy ira, Sila isi borang ye? Hihi, Okayy lah, ira nak breakfast dulu, K bye bye. MUAH :*

No comments:

Post a Comment