Sunday, May 8, 2011

Yesterday, PUCHONG :D

Semalam aku pegi puchong, pergi tengok anak buah sedara aku  Haha. Pergi dengan Kakak, Abang Ipar Arif Dan Ucop. Hikkk. otw pegi puchong tuuu, Arif tanye aku.
                                                                                                                                                                Arif : Wey, harituu FISYA datang rumah kau salam dea tak?*FISYA awek dea :')
                                                                                                                                                                                        Aku : Hmmm camane aku nak salam? Aku hulur tangan dea buat banggang jo.

Arif : Alahh hai, Kau salam jelah, Hish hormat  lah sikit. Hey kau nie tak pandailah.

 Aku : Ahhhhhh, Malas aah.

Arif : Okay fine, Kalau AFIQ datang rumah aku halau dea okay?

Aku : alahhh, yelah yelah aku salam. * Haha bodoh --'

Arif : Haaaaaa baru kau takut. Baik kau salam. Haha :D


Bodoh kan abang aku? Haha tapi dea baik tau? Walaupun suke sangat menyakat aku. Then otw pegi punchong tuuu aku asyik cerita pasal FISYA dengan AFIQ ja. hahaha, Seronok sangat semalam. Then bila dah sampai rumah situuu, Aku tengok baby tuu. Ya Allah comel nyaaaaa. Eeeee seriously comel :') Comel gilaaa lah, comel macam mama dea. hihik suka aku tengok. Congrate tau abang dapat baby secomel tuuuuu :)

No comments:

Post a Comment