Sunday, May 1, 2011

Sayang , aku harap kau boleh setia dengan aku :)


Heyy everyone , Haha ape motif nye aku letak picture nie -.- Title "sayang , aku harap kau boleh settia dengan aku :) " What The Fuck ? Haha sukehati wan aku lah nak letak ini ke itu ke , Kau ape ade kesah ? haha opss sorry over ! This time dah beribuu kali Ira couple dengan si budak ni --' Iaitu ALIFZULHAFIQ yang dikenali sebagai afiq kecik ! Faham ? Ira sendiri tak tahu kenape banyak kali couple clash dengan dea , BTW Ira memang really really sayang dea sangat sangat ! If tak sayang , Ira tak kan terime lamaran dea nak couple dengan dea balik . Yang kes dea dengan si fakyra tu dah selesai , Tapi Ira still tak berpuas hati . Hmm Entah lah , Kaourang pun tahu perangai Ira macam mane kan ? Ira harap sangat sangat Si budak jantan nie , tak curang , and tak menggatal dengan sesape . And Ira nak kauorang tahu yang Ira sayang sangat budak nie .


Hmmm Baruu je hari selasa minggu lepas Ira couple dengan dea balik , Tapi kan ? Ira selaluuuu sangat Bergaduh dengan dea . Okay ira mengaku , Ira yang mulekan dulu Tapi ape yang budak nie buat , Sume tak kena dengan Ira , Ade jee yang salah ! Bila aku lambat reply text dea , Dea tunggu jee aku , Tapi bila dea lambat reply dengan aku , Haaa siap lah kau kena maki dengan aku ! Hikhok . Sorry sayang , Maybe tuu tanda sayang Ira dekat bie :') Jangan marah okay ? Hmm =.= Lastly , Ira nak cakap Yang Ira memang really really sayang kau afiq . Harap kau setia dengan aku :)

No comments:

Post a Comment