Tuesday, December 13, 2011

Ahhhh boring nye harini. Boleh bagi tau apa nak buat? :/

Hi semua! Korang dah lunch? Mesti dah kan -,- Haha aku lapar la :( *padahal td dah makan. Haha Gile lah. Boring nye harini. Asyik duduk rumah je manjang. Hm nak pegi holiday lambat lagi. Boring nye. Anyway, best gile on the phone dengan Iffan and Paan. Haha lawak bhai. Mule credit ada 1.89 sen je. Then tiba-tiba adda text masuk. Hotlink gift kasi RM 6 rinngit crdit percumo. Yuhhh :-D Haha, tp aku nak call sapa ja? *single* Haha bahjet jee. Hm, last last online tang pukul 1o sampai lah pukul 12.50. Cehhh. haha, pasti Iffan pulak online. Aku instant message lah dengan dia. Ajak dia text. Padahal janji dengan dia nak text petang ni. Haha bongih deh. Aku lupe kay. Sorry lah bro. Haha then die ckp sorry credit die low. Fuhh sodih ea :( Taktahu nak text dengan sapa. Boring wey single. Then tiba-tiba izham IM pulak, ajak skype. Oh hai! Maleh den. Rimas pulak k asyik nak skype dengan kau je. Hm then awai IM then gossip dengan die pasal alang. Haha lawak doo. Then cerita dengan die ada 5 org laki mintak couple. Then tigo-tigo tu dio tak berkonan. Den pon tak berkenan. Eh jp asal aku ckp nogori ni? Haha bodoh. Hm then aku sakit kepala, teros offline. Then boring bhai baring je. Then aku call iffan. Tanya dia, nak tdur dh ke? *nada suare sodih* hahaha, gedik! Pastu die ckp ehhhh takdelah, mak ai aku call terus kau taknak tidur an. Miang nye jantan. HAHA

Then borak dengan die sampai lah credit percumo td habis. Mak ai panas telinga aku ckp lama2. Then dah gelabah. mana nak carik topup ni. Haha ade saru cara je. Tunggu lah dlm 10 minit topup RM 5 sampai. Wuuuuu :-P Then call Iffan balik. Tanya Iffan. You dah nak tidur dah ke? pastu dia ckp, tak ngantok lg. HAHA aku teros letak then buat SS. Pastu gayut la. Tah ape yg aku borak an tah den pun taktahu. Popettttt je malam td dengan die. Hihi tapi best k <3 Sampai lah masa, dia penat. Dia nak tidur. Then aku pun hm jelah. Aku pun rasa nak tidur, Rasa ngantok pulak -,- Then letak. Pastu kan tengok ada 15 minit lagi, Hm nak call sapa ni? membazir ja. Then aku teringat. Paan ada text aku td. Tp aku sikit pon tak hiraukan. Hm kesian jugak. Then aku call lah dia. *kesian k* Then tanya dia sumo then tiba tiba terpadam. Tengok2 crdit aku tinggal 16 sen, Oh shitttt. Ingat kan nak borak sampai 15 minit je. Hm :( then paan buat SS nak otp dengan aku. Aku kesian tengok dia, so aku layan jela. Tengok jam dah pukul 3.30. Fuh mato dah stim dah haa. Haha gilo amek tak tidur lg. Pastu dia tiba2 ckp dia sayang aku doo. gile lak ai. Aku just HM je. Tak berani k nk ckp pape -,-

Hm then dah habis otp aku pun membungkak. Sampai esok bangun sembahyang subuh. Then, tido jp akak aku kacau aku suruh mandi pergi seremban. Aku buat ontok je. Malas layan. Then, dah pukul 10.30 akak aku pakse pergi jugak sebab mak aku suruh pegi. Aku pun dengan gaun tidur terus capai selimut, duit 30 ringgit and handfhone. Then pergi basuh muke, gosok gigi. Sampai dlm kereta aku tidur. Then sampai office angah main dengan fahmi jp. Haha :D then singgah mcd senawang. Beli double cheese burger and byk lg. Alah drive true jo :P K pastu makan sampai kenyang. Then balik rumah. Then sekang ni aku nak mandi. Dah pukul 4 petang tak mandi lg. Anak dara apa lah ni en :P Hihi k byebye <3

1 comment: