Wednesday, September 21, 2011

Wuhuuuuu, besok birthdayy aku. Happy nyewww :P

Assalamualaikum (: Dah lama tak update blog kan kan? Rindu pun ada jugak :D Dah dekat aku 2 minggu setengah aku break dengan dia. Wuhuuu sedinyaaa :[ #tapayah nak sedih sangat lah kan :D

Actually, update blog ni sebab nak bagi tahu, besok kan kan birthdayy iraa ^_^ Hihi, Hmmm taktahu lah dia ingat tak birthdayy iraa ni :( Haha. Besok pegi sekolah, nak tengok berapa ramai ingat birthdayy aku and berapa ramai yang wish. Hihi, #tak sabar sabar lah nyah (; Facebook? haha rindu kot nak online apa semua. Dah lah tak dapat stalker wall orang, tak dapat nak tengok gambar dia, Eish macam-2 lah. Ada orang cakap kan dia dah ada awek. Eiyy hebatnye dia. Baru kejap dah break dah ada awek kan? #tapi tak tahu betol ke tak, sebab mulut orang kan? So, biakan je. By the wayy, Ira doakan dia bahagia. Tak kira lah dengan siapa :|

Tottt tottt, ada orang kan mintak aku jadi awek dia. Eyekk, tak nak aku. KAWAN cukup lah machaa. Sorry lah. Iraa tak dapat nak lupekan lagi lah mamat tu lagi ni -.- Hihi Bila entah aku nak lupekan kan kau pun aku taktahu #S I N G L E lagi tau :p Tunggu lah hati ni dah reda baru lah usha-2 aku. Haha bajett. Ehh ehh, tak caya gila lah ex aku couple dengan ex akak angkat aku. Hihi terkejut berok aku. Haha takpo takpo. Anyway, congratulations tau? *korang sweet :-) Then ada dengar cerita budak smkdas meninggal dunia sebab accident. Kesian dia # Takziah untuk keluarga dia tau.

Hmm, tu jelah kot. Nak lama sangat pun tak boleh. Nak buat homework kejap. Sejak takde fb ni, kemain lagi aku study yoo. For someone : Iraa tak nak *...# tunggu ira. Better *...# tnggu orang lain. And ira taknak *...# sakit hati sebab ira. Ira penah rasa tu semua. Carik orang lain eh? Sorry sangat buat *...# kecewa. I'm so sorry :[ okayy lah. Dah jadi jiwang pulak den. Kkbye, Take care boy. I still love you. Bye. Assalamualaikum :')

No comments:

Post a Comment