Saturday, July 9, 2011

Lepas satu, satu masalah ade lagi. #apapuntakboleh.

Malam tadi pukul 12 asal tak boleh call ek? message pun tak boleh. Pelik aku. Haha penat kot dia tunggu aku call dia. Try punya try punya try call, Tak dapat jugak. Adalah dalam 15 minit aku try. Agak dah penat aku pun tetidur. Then aku sedar pukul 2.30. Pastu, aku rasa macam nak nangis jugak sebab aku tertidur, aww benci tidur malam -.- Then tengok ada 5 misscall, 3 message. Wah, menggulupu tengok semua tu. Haha 2 misscalled emir. 3 misscalled ejad. satu message emir. satu message anwar and satu lagi budak bodoh. Haha semua aku tak reply. Agak-2 aku dah tak boleh nak bukak mata, aku sambung tidur balik :D

Besok tu bangun pukul 6.45 solat kejap. Then tidur balik sampai 8.30 aku sedar. Then tengok ada text. Text tu mengarutt. Aku biarkan je then aku tidur balik sampai 10.30. Lepastu, aku mandi breakfast semua. dah pukul 11.43. then bla bla onl.   

onl dalam pukul 12 ni ada plak jantan siak im aku . Memang babi lah aku cakap. Ada lagi. Banyak gila dia cakap. Macam-2. Macam-2 hal. Aku takda kacau hidup kau. Tapi apahal nak kacau life aku? Macaam ***** je.

2 3 hari masalah makin banyak. Makan pun tak lalu. Teringin sangat aku nak hidup sorang-2. takda sorang kot pedulik kan aku. Ada boy pun macam takda boy. Apapuntakboleh aku ni -..- Lantak kau la kbye.

No comments:

Post a Comment