Wednesday, May 18, 2011

Heyy korang ;D

Haha lawa tak background aku? Haha sweet kannnnnnnnnn? hikhik. Haha :) Hmmm haha lame jugak aku tak post entry dekat blog niy. hmmm cerita samaaa jugak. Takde ape yang indah. Hahah.

Cuma satu masalah yang aku mushkil and tak berpuas hati.
aku tak faham dooo ape masalah minah niy. Nak cakap aku kacau dea, takdee. Tak penah sentuh pun. Hamak sangat kau dekat laki aku? hensem bona ko laki den? sampai cam tuu sekali pulak? aku rase laki den takdee lah kacak manoo pun. Hish pelik dohh kau. sudah-2 lah tuu ambik laki orang nie. Kita orang islam tak baik bermusuh, tapi kau macam ape ntah aku tengok. hahah. perangai kau dah tak boleh ubah ke bhai? Aku bukan apee, aku memang lah tak kisah kau nak kawan dengan laki aku ke tak ke. tapi kalau sekali tuu laki aku tak approve kau takpayah lah kau susah-2 payah pegi bodoh buat pesbuk bnyak-2 pastuu add laki aku. Ape kau nak dekat deaa BALIK ke? ape? nak carik gaduh ko? Haha takdee lah nak menyatakan aku nie hebat ke apo lancau ke, aku cume tak berpuas hati dengan kau. Kalau kau bace ENTRY nie minah, aku cukup BERPUAS HATI. mekasih mekasih. Sedar sikit okay? kalau kau nak gilo kek laki den, Kau tunggu lah aku declair break up dengan dea okay sayang? haha, Aku bajett terer? poi mampus kau kek lubang kubur. Kau yang carik pasal duluu kan? haha ikut kan hati, aku letak jee gambar kau doh. Pedulik ape akuuu kan?


Chopp, memang lah tak baik bergaduh sebab LELAKI kan? Tapi boleh ke sampai nak pijak kepale aku? sorry lah bhai. Tak suko. tak payah sibok-2 baco blog den. buleh poi berambuihhhh. Kbye =..=

No comments:

Post a Comment